معرفی سایت های ایرانی

ساخت وبلاگ

هرچیزی که باید درباره سایت‌های استخدام و کاریابی بدانید

از زمان روی کار آمدن سایت‌های استخدام و کاریابی، متقاضیان با شرایطی ساده‌تر می‌توانند در موقعیت شغلی دلخواهشان مشغول شوند.
سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و همچنین دیده‌ایم بسیاری از کسب‌وکارها، در وب سایت خودشان صفحه‌ای برای استخدام طراحی کرده‌‌اند. که البته کارایی به اندازه خدمات این شرکت‌ها ندارد.
ممکن است شما با چند برند در زمینه آگهی استخدام آشنا باشید، اما باید بدانید که شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند.
نت چِین در زمینه معرفی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارد و در این دسته شرکت‌های کاریابی را به شما معرفی می‌کنیم.
همچنین مواردی که باید درباره آنها بدانید را به شما خواهیم گفت.
نکاتی که باید در زمان استفاده از سایت‌های استخدام بدانیم
نکات ریز و درشتی هستند که قبل از انتخاب سایت‌‌های استخدام و کاریابی باید در نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که این موارد برای کاربران و کارفرمایان صدق می‌کند.

فرصت‌های شغلی متعدد/تعداد کاربران بالا

کاربران

فرصت‌های شغلی متعدد اصلی ترین دلیلی است که کاربران از این وب سایت‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، یک وب سایت تازه کار که آگهی زیادی ندارد، در مدت ابتدایی فعالیتش شانسی در مقابل جابینجا و سایر برندهای مطرح در این زمینه ندارد.
بنابراین کاربران از وب سایت‌هایی استقبال می‌کنند که طیف گسترده‌ای از آگهی‌های شغلی به آنها معرفی کند. با توجه به اینکه زمینه‌های کاری متنوعی وجود دارد، ممکن است درصد کوچکی مربوط به حوزه تخصصی آنها باشد.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب سایت مورد نظر، چرخی در آن بزنید و تعداد آگهی‌های ثبت شده را مورد بررسی قرار دهید.

کارفرمایان

تعداد کاربران بالا و مرتبط مهم‌ترین چیزی است که کارفرما قبل از درج آگهی استخدام و پرداخت هزینه درنظر می‌گیرد.
به طور خلاصه، اگر کاربری وجود نداشته باشد آگهی استخدامی نیست و اگر آگهی استخدام نباشد، کاربری به سایت مراجعه نمی‌کند.
بنابراین به راحتی می‌توانند با بررسی آگهی‌های ثبت شده، تخمین بزنند که شرکت مورد نظرشان چه تعداد متقاضی می‌تواند به سوی آنها هدایت کند.
همچنین می‌توان از سایر افراد در شبکه‌های اجتماعی کمک گرفت تا از کاربردی بودن برند مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

رابط کاربری و جستجوی حرفه‌ای

رابط کاربری بهترین سایت‌‌های استخدام و کاریابی ساده و جستجوی آنها نیز حرفه‌ای است.
به عنوان مثال، شما به راحتی می‌توانید دسته شغلی، شهر و عنوان شغلی مورد نظر را به راحتی جستجو کنید.
حتی امکانات خیلی پیشرفته‌ای دیگه‌ای هم در اختیارتون هست. مثلا اینکه شغل مورد نظر تمام وقت هست یا پاره وقت و …
شغل مناسب آقا هست یا خانم و یا هردو.
بسیار مهمه که کاربران بتونن اطلاعات مهم آگهی همچون شماره تماس، آدرس، حقوق و مزایا، بخش ارسال رزومه و این قبیل اطلاعات رو به سادگی پیدا کنند.
متاسفانه برخی وب سایت‌های کاریابی اجازه می‌دهند بدون اطلاعات کامل آگهی منتشر شود. یا اینکه زمان فعال بودن آگهی آنها محدود بوده و اطلاعات اصلی از صفحه حذف می‌شود.

ارسال سریع رزومه/ایجاد آگهی استخدام آسان

کاربران

هیچ چیز برای متقاضیان شغل از این بهتر نیست که سریع رزومه‌شان را به شرکت‌ها ارائه کنند. به عنوان مثال، ممکن است شما با دیدن عنوان شغلی خواستار فعالیت در آن شرکت باشید و بتوانید خیلی سریع آنها را مطلع کنید.
در بسیاری از سایت‌ها شما می‌توانید با جستجوی عنوان شغلی و بدون اینکه وارد آگهی شوید، رزومه خود را به شرکت مورد نظر ارسال کنید.
البته حتما این مورد را درنظر بگیرید که محدودیتی در ارسال رزومه وجود نداشته باشد. برخی وب سایت‌ها برای اینکه هم از کارفرما و هم از کاربر هزینه دریافت کنند، در ارسال رزومه‌ها نیز محدودیت ایجاد می‌کنند تا کابران نیز مجبور به پرداخت هزینه شوند.
اگر اطلاعات مفید و عالی در اختیار شما قرار می‌گیرد، پرداخت هزینه مشکلی ندارد. اما به طور کل پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال رزومه هزینه نکنید، چون احتمال زیادی وجود دارد که در آن شرکت استخدام نشوید.

کارفرمایان

در شرکت‌های استخدام و کاریابی کارفرمایان باید بتوانند به سادگی آگهی مورد نظرشان را ایجاد کنند. همچنین نحوه سادگی مدیریت رزومه‌ها نیز برای آنها مهم است.
همچنین ارائه پیشنهادات نیز می‌تواند برای کارفرمایان جذاب باشد. مانند گزینه‌ای که جاب اینجا برای بیشتر دیده شدن آگهی استخدام ایجاد کرده است. البته این پیشنهاد با پرداخت هزینه بیشتر همراه است که در صورت رسیدن به متقاضی مناسب، آن هزینه به چشم نمی‌آید.
پیشنهاد می‌کنیم با دیگر کارفرمایان برای انتخاب سایت مناسب تبادل نظر کنید. همچنین می‌توانید در نت چین صفحات شرکت‌ها را بررسی کرده و نظرات ثبت شده را مرور کنید تا بتوانید شرکت با کیفیتی را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سایت‌های استخدام و کاریابی

در هر چیزی بد و خوب وجود دارد و سایت‌های استخدام و کاریابی نیز از این قائله مستثنی نیستند.
در ادامه بیشتر درباره مزایا و معایب این شرکت‌ها صحبت می‌کنیم.

ذخیره پول و زمان

دیگر خبری از بررسی نیازمندی روزنامه‌ها نیست.
در گذشته ممکن بود روزها را برای بررسی صفحات نیازمندی روزنامه‌ها اختصاص دهید، اما این احتمال بسیار زیاد بود که شغل مورد نظرتان را پیدا نکنید.
 
ذخیره زمان با استفاده از خدمات سایت های استخدام و کاریابی
 
اکنون می‌توانید با عضویت در خبرنامه سایت‌های کاریابی، از آخرین آگهی‌های استخدام مطلع شوید. بدون هیچ گونه هزینه و صرف وقت.
همچنین کارفرمایان نیز می‌توانند با هزینه معقول، جایگاه شغلی مورد نظرشان را تکمیل کنند. بنابراین یکی از اصلی ترین مزایای این شرکت‌ها صرفه جویی در پول و زمان به شمار می‌رود.

آنلاین بودن

مزیت آنلاین بودن به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز به مقصود خودتان برسید. حال ارسال رزومه به شرکت مورد نظر باشد یا ثبت آگهی استخدام جدید.
در همه حال و در هر شرایطی امکان بررسی و استفاده از امکانات سایت‌های استخدام وجود دارد.
چه زمانی که در سفر باشید، در مترو باشید و …
نسبت به روش‌های استخدامی گذشته بسیار کارآمد هستند و بین همین شرکت‌های آنلاین نیز مزیت‌های رقابتی متنوعی وجود دارد که ارزش بررسی کردن را دارند.

جستجوی شغل در شبکه‌های اجتماعی

تقریبا تمامی سایت‌های استخدام و کاریابی، آگهی‌های درج شده را در شبکه‌های اجتماعی نیز به کاربران نمایش می‌دهند. اگر طرفدار وب‌سایت‌ها نیستید، این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی این شرکت‌ها، از خدمات آنها بهره مند شوید.
می‌توانید با عضویت در چندین کانال، خیلی سریع به شغل مورد نظر خود دست یابید.

ساخت رزومه آنلاین

یکی از بهترین مزایای سایت‌های کاریابی امکان ساخت رزومه جذاب به صورت آنلاین است. توجه داشته باشید که این امکان رایگان بوده و حتی بعد از ساخت رزومه نیز مجبور نیستید از خدمات وب سایت مورد نظر استفاده کنید.
 
ساخت رزومه آنلاین با استفاده از خدمات شرکت های کاریابی
 
به عنوان مثال، ممکن است بخواهید به یکی از کارفرمایان که به شما ارجاع شده رزومه بفرستید و این ویژگی بی نهایت می‌تواند برای شما مفید باشد.

سایت‌های کاریابی چه معایبی دارند؟

جلب توجه متقاضیان غیر مرتبط

در صورتی که از سایت‌های کاریابی و استخدام استفاده کرده باشید، متوجه شده‌اید که میزان ارسال رزومه‌های غیر مرتبط یا شرکتی زیاد است.
بنابراین باید درنظر داشته باشید که به عنوان کارفرما، ممکن است رزومه‌های بسیاری دریافت کنید که هیچ‌کدام از آنها بدرد نمی‌خورند.
همچنین به عنوان متقاضی استخدام ممکن است با آگهی‌هایی مواجه شوید که دست کمی از برده داری ندارند!
این موارد از اصلی ترین مشکلاتی هستند که در زمان استفاده از خدمات شرکت‌های کاریابی با آنها مواجه می‌شوید.

رقابت بسیار زیاد

ضرب‌المثلی هست که میگه "اگه آسون بود همه انجامش می‌دادن".
به این دلیل که ایجاد آگهی در این سایت‌ها آسان است، بنابراین رقبای بسیار زیادی برای جذب متقاضی مورد نظر خواهید داشت.
البته با توجه به محبوبیت برند شما در دنیای اینترنت، این رقبا کمتر خواهند بود و کار ساده‌تری برای جذب متقاضی خواهید داشت.
بنابراین باید درنظر داشته باشید که فعالیت در این سایت‌ها رقابت بسیار زیادی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم در چندین کانال شانس خود برای جذب نیرو را افزایش دهید.

بهترین سایت‌های استخدام و کاریابی

ما در این دسته بندی از نت چین سایت‌های استخدام و کاریابی را به شما معرفی کرده‌ایم و در ادامه به بهترین آنها اشاره می‌کنیم.
شما این امکان را خواهید داشت که صفحه مربوط به هر شرکت را بررسی کرده و نظرات ثبت شده درباره آنها، آدرس وب سایت و بسیاری اطلاعات دیگر را درباره آنها دریافت نمائید.
  1. جابینجا
  2. ای استخدام
  3. ایران استخدام
  4. کاربوم
  5. ایران تلنت
  6. جاب ویژن
  7. استخدام دات کام
  8. نیازمندی های شهروندی
  9. چراغ
  10. الو استخدام
همچنین در صورتی که در این زمینه فعالیت می‌کند و شرکت شما در این صفحه ثبت نشده، به صورت رایگان می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را در این صفحه درج کنید.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 128 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:47

نکاتی که باید درباره سایت‌های فریلنسری بدانید

زمانی که اینترنت‌های خانگی کاملا مد شدند، موجی ایجاد شد که برخی افراد بتوانند بدون حضور در شرکت، از دور کارهایی که در آن مهارت دارند را انجام بدهند.
به مرور زمان به تعداد این دورکاران یا به اصطلاح فریلنسرها افزوده شد.
از همین رو، کسب‌وکارهایی نیز برای بهتر شدن شرایط این افراد ایجاد شد. (چه بسا همین افراد برای برطرف کردن مشکلات خودشان و افرادی شبیه خودشان، این شبکه‌ها را ایجاد کردند).
سایت‌های فریلنسری نیز به مرور زمان زیاد شدند؛ دقیقا همانند سایت‌های تبلیغات کلیکی!
در ادامه بیشتر درباره این سایت‌ها صحبت می‌کنیم. و شما در این صفحه می‌توانید به اطلاعات همه آنها دسترسی پیدا کنید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار نمائید.

مزایای سایت‌های فریلنسری

همانند تمام سایت‌ها، سایت‌های فریلنسری نیز مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.
اما قبل از هرچیز باید بدانید که مزایا و معایب این زمینه برای کاربران (فریلنسرها) و کارفرمایان متفاوت است.
 
مزایای بهترین سایت‌های فریلنسری
 
به همین دلیل این موارد را از هم تفکیک کرده‌ایم.

کاربران

یکی از اصلی ترین مزایای سایت‌های فریلنسر برای کاربران این است که ساعات کاری انعطاف پذیری دارند. به عنوان مثال، اگر شما شخصیت جغد (شب‌کارها) داشته باشید، شانس کمی برای استخدام شب‌کاری در شرکت‌ها دارید.
اما با خدمات این سایت‌ها به راحتی می‌توانید از کار کردن در زمان مورد علاقه‌تان لذت ببرید.
امکان تصمیم گیری درباره کاری که انجام می‌دهید یکی دیگر از این مزایا به شما می‌رود.
به عنوان مثال، شما با استخدام در یک شرکت نمی‌توانید کارهایی که به شما محول می‌شود را قبول نکنید، چون در این صورت درب خروج را به شما نشان می‌دهند. اما به صورت فریلنس، خودتان می‌توانید پروژه‌های مدنظرتان را قبول کنید.
عدم وجود محدودیت در کار کردن نیز یکی از دلایلی است که افراد به دورکاری علاقه‌مند هستند. به عنوان مثال، شما می‌توانید پروژه‌های بسیاری در ماه انجام دهید و پاداش خود را بر اساس هر پروژه بگیرید؛ نه بر اساس آغاز یا پایان هر ماه!
به طور کلی سایت‌های فریلنسر برای کاربران شامل مزایای زیر می‌شوند:
  • ساعات کاری انعطاف پذیر
  • آزادی در انتخاب کار
  • کسب درآمد به ازای فعالیت
  • شانس برندسازی شخصی
  • ذخیره زمان و هزینه با حذف شدن رفت و آمد
  • عدم نیاز به اجاره فضایی برای کار 

کارفرمایان

یکی از مهم‌ترین مزایایی که کارفرمایان می‌توانند از این سایت‌ها کسب کنند، ایجاد پروژه با هزینه معقول است. اصلی ترین دلیل این موضوع هم رقابتی بودن است که باعث کاهش قیمت در پروژه‌ها شده است.
دلیل دیگر که به دلیل اول نیز مرتبط است، امکان دسترسی به کاربران بسیار است که برای هر کارفرمایی که خروجی مناسب می‌خواهد بسیار مناسب است.
یک مزیت دیگر این است که شما به عنوان کارفرما نیازی نیست زمان زیادی به عقد قرارداد اختصاص دهید و سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با کمترین مشکل به خروجی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
به طور کلی مزایای استفاده از وب‌سایت‌های فریلنسری برای کارفرمایان به صورت زیر است:
  • انجام پروژه با هزینه مناسب
  • دسترسی به متخصصین بسیار
  • ذخیره زمان با حذف شدن موارد اداری
  • همکاری با متخصصین بدون نیاز به استخدام آنها
  • پرداخت هزینه بر اساس خروجی

معایب سایت‌های فریلنسری

سایت فریلنسری معایبی نیز دارد که پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع فعالیت خود، با آنها آشنا شوید.
این معایب می‌توانند برای دورکارها و کارفرمایان متفاوت باشند.
 
معایب سایت های فریلنسر
 
همانند مزایا نیز آنها را به صورت جداگانه به اطلاع شما می‌رسانیم.

کاربران

سایت‌های استخدام فریلنسر فعال معایبی برای کاربران دارند که مهم‌ترین آنها پرداخت هزینه‌ای به عنوان کمیسیون است. همه وب‌سایت‌ها این شرایط را دارند؛ اما ممکن است درصد دریافتی آنها با یکدیگر متفاوت باشد.
اگر شما سرعت عمل و دقت مناسبی نداشته باشید، این احتمال همواره وجود دارد که پروژه از طرف کارفرما لغو شود و زحمات شما نیز هدر رود.
از مهم‌ترین معایب سایت‌های Freelancer این است که شما بیمه نمی‌شوید و هیچ‌گونه بازنشستگی در این شغل وجود ندارد. حتی اگر در بهترین سایت فریلنسری کار کنید. البته خودتان می‌توانید به صورت جداگانه این هزینه را پرداخت کنید.
به طور خلاصه موارد زیر جزو معایب سایت‌های دورکاری محسوب می‌شوند:
  • پرداخت کمیسیون‌های عمدتا زیاد
  • عدم سابقه بیمه
  • امکان لغو پروژه در صورت پایین بودن سرعت عمل و بی دقتی
  • عدم تضمین دریافت پروژه (ممکن است یک هفته نتوانید پروژه بگیرید)
  • درآمد کمتر نسبت به شرکت‌ها (به دلیل رقابت بالا)

کارفرمایان

کارفرمایان نیز در این سایت‌ها با معایبی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین آنها عدم وجود اطمینان از دورکار است. سایت‌های استخدام فریلنسر اطلاعات متنوعی به کارفرما ارائه می‌کنند، اما کاربران به راحتی می‌توانند نمونه کارهای دیگران را در پروفایلشان اضافه کنند.
علاوه بر آن، یکی از مشکلات عمده‌ای که کارفرمایان با آن مواجه هستند، عدم تضمین ارتباط با شخص دورکار است.
به عنوان مثال، اگر وب سایت دچار مشکل شود، کارفرما هیچ راه ارتباطی با شخص دورکار ندارد. مشکلی که به شخصه بارها در سایت پونیشا دیدم.
معایب سایت‌های فریلنسری به طور خلاصه:
  • عموما کمیسیون‌هایی که از کاربران دریافت می‌شود، از کارفرمایان نیز گرفته می‌شود
  • عدم شناخت از دورکار
  • عدم تضمین ارتباط صحیح با شخص دورکار

چرا باید از سایت های فریلنسر استفاده کرد؟

دلایل بسیاری وجود دارد که کاربران یا کارفرمایان بسیاری از این سایت‌ها استفاده می‌کنند.
حال می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد، یا انتخاب شغلی پاره وقت به جای شغل ثابت.
در ادامه درباره اینکه چرا باید از این سایت‌ها استفاده کرد صحبت می‌کنیم.

1. کار به صورت پروژه‌ای

حتما شنیده‌اید که پیمان‌کاران چقدر پروژه‌های متنوعی دریافت می‌کنند و چه درآمد خوبی دارند.
البته در بهترین سایت‌های فریلنسری از این خبرها نیست، اما درآمد شما بستگی به میزان فعالیت خودتان دارد.
اگر تخصص داشته باشید، به راحتی می‌توانید چندین پروژه را به صورت همزمان انجام دهید. در این صورت، شانس بسیار زیادی دارید تا از شغل ثابت خود درآمد بیشتری کسب کنید.
علاوه بر این، شما به عنوان دورکار دیگر مجبور نمی‌شوید هر کاری که در شرکت به شما تحمیل می‌شود را انجام دهید. شما این امکان را دارید که شرایط پروژه را بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید.

2. پایین آوردن هزینه‌ها (کارفرما)

دلیل اصلی که کارفرمایان با دورکاران همکاری می‌کنند، پایین آوردن هزینه‌هاست.
رقابت بالا باعث می‌شود که قیمت‌ها کاهش پیدا کنند، چون اگر کسی با کاهش هزینه 20 درصدی نسبت به سایر افراد فعالیت کند، قاعدتا مشتریان بیشتری خواهد گرفت.
همچنین کارفرما با استفاده از سایت‌های دورکاری، می‌تواند بدون استخدام شخص و پرداخت حقوق ثابت ماهانه، بنابر دریافت خروجی هزینه پرداخت کند.

3. امکان فعالیت در زمان‌های دلخواه

همانطور که بالاتر نیز توضیح دادیم، فریلنسرها این اختیار را دارند تا در زمان دلخواهشان فعالیت کنند.
شما با شغل ثابت چنین امکانی ندارید. علاوه بر آن، بسیاری شرکت‌ها هستند که اضافه کاری به کارمندان پرداخت نمی‌کنند. بنابراین غیر از دریافت حقوق ثابت هیچ عایدی دیگری از شرکت ندارند.
دورکار این امکان را دارد که در صورت داشتن وقت زیاد، با چند سایت Freelancer همکاری کند و پروژه‌های بیشتری دریافت کند.

4. دستمزد بر اساس فعالیت

دورکاری تقریبا شبیه به فروش است. اگر شما در زمینه فروش نتوانید چیزی بفروشید، پولی نیز نصیب شما نمی‌شود.
بنابراین با دورکاری اگر پروژه‌ای نگیرید، هیچ حقوق ثابتی برای شما وجود ندارد. اما در هر دو این زمینه‌ها محدودیتی برای درآمد وجود ندارد. بنابر فعالیتی که انجام می‌دهید درآمد خواهید داشت.
این امکان را دارید که به صورت تیمی همکاری کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید پروژه‌های ترجمه، سئو، تولید محتوا و… را به صورت گروهی انجام دهید.
همچنین با این کار امکان برندسازی برای کسب و کار خود را نیز خواهید داشت.

سایت‌های فریلنسری چه کارهایی انجام می‌دهند؟

بهترین سایت‌های فریلنسری عموما در همه زمینه‌ها فعالیت دارند.
با کمیسیونی که آنها دریافت می‌کنند، هرچه دورکار بیشتری برای آنها کار کند، درآمد آنها نیز بیشتر می‌شود.
بنابراین طبیعی است که بخواهند مشکلات بسیاری را در زمینه‌های متنوع برطرف کنند.
در حال حاضر شما به عنوان کارفرما یا دورکار می‌توانید در زمینه‌های متنوعی فعالیت داشته باشید.
در ادامه به فعالیت‌های پرطرفدار می‌پردازیم که این سایت‌ها انجام می‌شود.

پرطرفدارترین شغل‌ها در سایت‌های Freelancer

  • تولید محتوا
  • طراحی (گرافیک، سایت و …)
  • ترجمه
  • ویراستاری
  • سئو
  • برنامه نویس
  • متخصص شبکه‌‌های اجتماعی
  • مشاور (کسب و کار، مالی و …)
  • دستیار
  • پشتیبان

میزان درآمد از این سایت‌ها چقدر است؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، میزان درآمد در وب‌سایت‌های فریلنسر بدون محدودیت است.
شما به صورت پروژه می‌توانید درآمد کسب کنید و البته که میزان تخصص نیز در افزایش درآمد تاثیر گذار خواهد بود.
اما به طور کلی اگر پروژه به اندازه کافی وجود داشته باشد و شما به اندازه یک شغل ثابت زمان بگذارید، درآمد بیشتری از شغل ثابت می‌توانید کسب کنید.
 
کسب درآمد از طریق بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی
 
یکی از اصلی ترین دلایلی که امروزه دورکارهای بسیاری وجود دارند، همین درآمد مناسب است. مانند نیروهای فروش که بر اساس فعالیتی که می‌کنند پول کسب می‌کنند و عموما محدودیتی برای آنها نیز وجود ندارد.
شما نیز اگر می‌خواهید به این سبک درآمد برسید، پیشنهاد می‌کنیم سایت‌های معرفی شده در این صفحه را بررسی کنید. و با توجه به تخصص خود با آنها همکاری کنید.

برای شروع فریلنسری چه کاری باید انجام داد؟

در صورتی که تخصص بالایی در زمینه‌ کاری خودتان داشته باشید، تنها کافیست در بهترین سایت‌های فریلنسری ثبت نام کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.
در غیر این صورت کار شما کمی سخت می‌شود. اما جای نگرانی نیست.
شما می‌توانید به راحتی در زمینه مورد علاقه‌تان مهارت کسب کنید.
همانطور که رایلی کینگ به زیبایی گفته است:
زیبایی یادگیری در این است که کسی نمی‌تواند آن را از شما دور کند.
ما در نت چین به معرفی کسب‌وکارهای اینترنتی پرداخته‌ایم. به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های آموزش آنلاین و سایت‌های آموزش آفلاین بازدید کرده تا بتوانید مهارت مورد نظرتان را بیاموزید.
به این ترتیب، پس از یادگیری مهارت دلخواه، می‌توانید به کسب درآمد از آن بپردازید. و همچنین تجربه خود را نیز افزایش دهید.

بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی

در این دسته بندی از نت چین تلاش کرده‌ایم تا بهترین سایت‌های فریلنسری را به شما معرفی کنیم. شامل سایت‌های استخدام کننده نیز می‌شوند. شما این امکان را دارید تا با مراجعه به صفحه سایت‌ها، اطلاعات دقیقی از آنها کسب کنید.
در ادامه 10 مورد از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:
  1. پونیشا
  2. انجام میدم
  3. رایا مارکتینگ
  4. اشراق
  5. من میتونم
  6. کارلنسر
  7. پارسکدرز
  8. پارس فریلنس
  9. سایت دورکار‌ی
  10. حامی ورکس
در صورتی که شرکت دورکاری ایجاد کرده‌اید به صورت رایگان می‌توانید آن را در نت چین ثبت کنید و شانس جذب مشتری خود را نیز افزایش دهید. همچنین اگر صاحب کسب و کار دیگری در زمینه‌های دیگر هستید، می‌توانید با توجه به دسته بندی‌های ایجاد شده به صورت رایگان سایت خود را درج کنید.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 126 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:45

بهترین شرکت‌های طراحی سایت

در نت چین بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما معرفی می‌کنیم و با استفاده از این لیست کار ساخت و ساز سایت یا اپلیکیشن خود را با مقایسه و مشاهده تخفیف ها به شرکت های ثبت شده بدهید.

ما در این دسته به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید از شرکت‌ها خدمات مناسبی دریافت کنید. هدف ما این است که شما بتوانید گزینه‌های متنوعی را بررسی کنید و با توجه به شهر سکونت، بودجه، هدف خود از طراحی، با شرکت با کیفیتی همکاری کنید.

داشتن وب سایت برای کسب و کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که یکی از اصلی ترین راه‌های ارتباطی شما و مشتریان بالقوه‌ است. دلیل دیگر این است که شما برای آن هزینه می‌کنید؛ پس قطعا باید کاربرد مدنظر شما را داشته باشد.
در ادامه بیشتر با شرکت‌های طراحی سایت آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های شرکت‌های طراحی سایت

هدف شما به عنوان مسئول پروژه این است که ویژگی‌های شرکت‌ طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهید.
به عنوان مثال، شما باید نمونه کارهای انجام شده آنها را ببینید، نظرات مشتریانی که با این برند همکاری کرده‌اند را جویا شوید و …
در صورتی که این تحقیق به درستی انجام نشود و زمان مناسبی به آن اختصاص نیابد، ممکن است با مشکلاتی در شروع و یا ادامه کار مواجه شوید.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حداکثر زمان ممکن را به این بخش اختصاص دهید.
در ادامه برخی از ویژگی‌های شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

نمونه‌کارهای انجام شده

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید، بررسی نمونه کار‌های انجام شده شرکت مورد نظرتان است.
این بررسی به شما کمک فراوانی می‌کند تا توانایی تیم طراح را محک بزنید. 
ممکن است در وب‌سایت‌های ببینید که نوشته‌اند "ما بهترین هستیم"! برای یک توسعه دهنده وب این کار به سختی باز کردن و بستن تگ

است. بنابراین این موضوع در عمل باید اثبات شود.

هر طراح وب سایتی به راحتی می‌تواند یک صفحه نمونه کار ایجاد کند و بهترین‌ طراحی‌های ممکن را به نام خود بزند. (ما این موضوع را مطرح می‌کنیم تا آگاه باشید و قصد بدنام کردن هیچ شخص یا برندی را نداریم).
مطمئن شوید که این نمونه کار توسط شرکت مدنظر شما انجام شده است. با روش‌های متنوع می‌توان این موضوع را متوجه شد.
به عنوان مثال، می‌توانید وارد وب‌سایت‌هایی شوید که به عنوان نمونه کار به آنها اشاره شده است. اگر در دنیای مارکتینگ فعالیت داشته باشید، باید بدانید که فوتر وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای معرفی شرکت طراحی کننده است.
 
نمونه تصاویری از اینکه مشخص بشه شرکت های طراحی سایت این سایت رو طراحی کردن
 
همچنین به راحتی این امکان را خواهید داشت تا با وب‌سایت‌های معرفی شده ارتباط برقرار کرده و شخصا از آنها سوال کنید.
توصیه می‌کنیم که از ویژگی نمونه کار به راحتی گذر نکنید.

سابقه شرکت طراحی سایت

سابقه شرکت طراحی سایت می‌تواند نقش بسزایی در انتخاب آن از جانب مشتری داشته باشد.
البته به این معنی نیست که شرکت‌های تازه تاسیس کیفیت خدمات دهی مناسبی ندارند؛ بلکه به این دلیل است که این شرکت‌ها تجربه بیشتری دارند و پروژه‌های بیشتری انجام‌ داده‌اند.
عموما شرکت‌های با سابقه افراد بیشتری در تیمشان دارند و این باعث می‌شود تا شما خروجی مورد نظر خود را سریع‌تر و حرفه‌ای تر دریافت کنید.
می‌توانید سال تاسیس شرکت‌ها را عموما در صفحه درباره ما پیدا کنید و همچنین می‌توانید این اطلاعات را در نت چین نیز کسب کنید.
همچنین از نمونه کارهای انجام شده و اسم برند آنها نیز به تاریخچه شرکت پی ببرید.

طراحی بهینه برای کاربر و موتورهای جستجو

توجه به این موضوع برای وارد شدن کسب و کار شما به فضای رقابتی موتورهای جستجو اهمیت بسیاری دارد.
بنابراین بسیار اهمیت دارد که از ابتدا طراحی بهینه را در نظر بگیرید تا شانس بالایی برای تجربه کاربری مناسب داشته باشید.
توجه کنید که بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت ممکن است به شما بگویند که طراحی شما از ابتدا بهینه خواهد بود و در صورتی که شما اطلاعی از این امر نداشته باشید ممکن است بهترین خروجی مدنظر را دریافت نکنید.
مساله سئو بسیار پیچیده تر از این است که یک طراح بتواند به تنهایی از پس آن بربیاید. پس اگر طراحی به شما گفت که ما با طراحی وب سایت کاری میکنیم که راحت بیاین صفحه اول گوگل، بهتره با اون شرکت همکاری نکنید، چون اصلا چنین چیزی وجود نداره!
اما باید بدانید که طراحی بهینه نقش عمده‌ای در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
نکاتی که باید در طراحی بهینه درنظر گرفته شود:
  • بهینه بودن DOM (بهتر است در طراحی از کدهای طولانی و غیر ضروری استفاده نشود)
  • بهینه بودن تگ‌ها (به عنوان مثال تگ H1 تا H6 برای طراحان سایت تفاوتی ندارد؛ اما در سئو تفاوت آنها بسیار است)
  • استفاده حداقل از جاوا اسکریپت برای بهینه تر بودن سرعت سایت
  • حذف کدهای غیر ضروری از فایل CSS (در صورت امکان Inline بودن فایل)
  • طراحی ریسپانسیو برای نمایش در تمامی دستگاه‌ها

طراحی صحیح برای موبایل

امروزه حتما لازم است که وب‌سایت‌ها ریسپانسیو طراحی شوند و با رزولوشن موبایل‌های کوچک و بزرگ سازگاری داشته باشند.
با انتشار الگوریتم موبایل فرست ایندکس که توسط گوگل طراحی شد، از این پس نسخه موبایل یک وب سایت است که برای ایندکس درنظر گرفته شده و رتبه دهی از طریق آن انجام می‌گیرد.
 
نمونه گزارش بررسی شده توسط رباط هوشمند گوشی گوگل
 
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ربات گوشی هوشمند گوگل صفحه مورد نظر را بررسی کرده است. سال‌هاست که دیگر غیر از این ربات را گزارش‌های سرچ کنسول دیده نمی‌شود.
به زبان ساده صفحه وب سایت شما در نمایش موبایل برای گوگل اهمیت دارد و اگر به خوبی طراحی نشده باشد، شانس کمی برای رتبه مناسب در نتایج جستجو خواهید داشت.
با توجه به اینکه گوگل و سایر موتورهای جستجو به تجربه کاربری اهمیت می‌دهند، حتما لازم است به شرکت طراحی وب سایت اعلام کنید که طرحی کاملا ریسپانسیو می‌خواهید.
در صورتی که سایت شما طراحی شده، می‌توانید از طریق صفحه Mobile Friendly Test آن را بررسی کنید.
حتما به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید، چون قدم بلندی برای موفقیت در دنیای آنلاین به شمار می‌رود.
اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما از شرکت‌ها و آشنایانی که در این زمینه فعال هستند مشاوره بگیرید. بهتر است از شرکت مشاوره بگیرید، چون رایگان و تخصصی بودن مشاوره بسیار حائز اهمیت است.

امکان مشاوره رایگان برای دریافت خدمات طراحی سایت

مشاوره رایگان امروزه به مزیت رقابتی تبدیل شده؛ نه تنها در طراحی سایت، بلکه در بسیاری از زمینه‌های کاری.
از شرکت‌های سئو گرفته تا شرکت‌های تبلیغات گوگل، همگی تلاش می‌کنند با مشاوره رایگان و تخصصی مشتریان بیشتری بگیرند.
پیشنهاد نمی‌کنیم که برای دریافت خدمات به دنبال مشاوره رایگان باشید، اما اگر صحبت با متخصصین بتواند به شما کمک کند، چیز بدی نیست. در واقع شما هزینه‌ای بابت این موضوع نمی‌پردازید.
ابتدا سوالات خود درباره طرحی که می‌خواهید را یادداشت کرده تا بتوانید در زمان مشاوره از طراح بپرسید.
اگر شرکت مدنظر شما حرفه‌ای باشد با صبر و حوصله به سوال‌های شما پاسخ خواهد داد.
بنابراین آگاه باشید که مشاوره رایگان یک مزیت فوق‌العاده نیست. اما برای شما که می‌خواهید پاسخ سوال‌هایتان برای طراحی مدنظرتان را بدست بیاورید، می‌تواند مناسب باشد.

پشتیبانی مناسب

حتما با شرکت طراحی سایتی همکاری کنید که پشتیبانی مطمئن و طولانی ارائه می‌دهد.
حداقل در زمان عقد قرارداد یک سال پشتیبانی رایگان درخواست کنید.
به دلایل بسیاری بهتر است که پشتیبانی شرکت تا یک سال رایگان باشد.
دلیل اصلی این است که ابتدا سایت طراحی شده تمامی بخش‌ها را ندارد. به عنوان مثال، ممکن است 3 ماه بعد از طراحی سایت، شما در صفحات وبلاگ خود تغییراتی را لازم ببینید که به تنهایی قادر به اجرایی آنها نیستید.
یا به عنوان مثال، ممکن است شما در ابتدا نتوانید با سیستم مدیریت محتوا یا مدیریت اختصاصی کار کنید. همچنین این موضوع ممکن است برای استفاده از پنل هاستینگ پیش بیاید.
علاوه بر تمامی این موارد، لازم است محتوایی روی سایت خود منتشر کنید و اگر این توانایی را نداشته باشید، شرکت طراحی سایت موظف است تا در جلساتی به شما این کار را آموزش دهد.
مطمئن شوید که زمان مناسبی برای پشتیبانی از وب سایت شما درنظر گرفته می‌شود. حتی ممکن است بخواهید از مشتریان قدیمی شرکت، کیفیت پشتیبانی آنها را جویا شوید.

طراحی اختصاصی بهتر است یا وردپرس؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بستگی دارد.
با توجه به زمینه کاری می‌توان بهتر تصمیم گرفت که طراحی اختصاصی بهتر است یا وردپرس.
 
سوال اصلی از شرکت‌های طراحی سایت - وردپرس یا سایت اختصاصی
 
به عنوان مثال، عموما برای سایت‌های شرکتی پیشنهاد می‌شود که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، جوملا یا دروپال استفاده شود.
همچنین برای یک فروشگاه اینترنتی سیستم طراحی اختصاصی بهتر و کاربردی تر می‌باشد. فروشگاه‌های مطرح کشور مانند دیجی کالا، بانی‌مد و بسیاری دیگر با سیستم اختصاصی ایجاد شده‌اند.
بنابراین انتخاب سیستم طراحی به نیازی بستگی دارد که شما در زمینه کاری خود درنظر دارید.
این‌گونه تصور نکنید که اگر فروشگاهی با وردپرس ساخته شود به معنای بد و ضعیف بودن است. اصلا اینطور نیست. به دلیل اینکه طراحی اختصاصی این امکان را می‌دهد تا هر بخش به صورت دلخواه ایجاد شود، مناسب است.
شکی نیست که شما می‌توانید با سیستم مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس و دروپال، فروشگاه اینترنتی مناسب و قدرتمند از نظر موتورهای جستجو داشته باشید. امروزه بسیاری فروشگاه عالی با سیستم مدیریت محتوا و بسیاری وب سایت شرکتی با طراحی اختصاصی عالی عمل می‌کنند.
بنابراین ابتدا بهتر است نیازهای خود را با شرکت طراحی سایت مطرح کنید تا آنها بتوانند در تصمیم گیری به شما کمک کنند.

افزایش نرخ تبدیل

وب سایتی مناسب است که بفروشد؛ اگر رتبه بالایی داشته باشید و فروش پایین باشد، می‌توان پی برد که وب سایت به شکلی مناسب طراحی نشده است.
اصطلاح معروفی در دنیای مارکتینگ به نام Call to Action یا فراخوان به اقدام وجود دارد. ممکن است CTA شما به شکلی مناسب طراحی نشده یا در جایگاه خوبی قرار ندارد.
به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که در صفحه محصول دکمه خرید نداشته باشد، یا در نگاه اول دیده نشود و با باقی اِلمان‌ها تفاوتی نداشته باشد!
بدین ترتیب نمی‌توان فروش مناسبی از آن سایت انتظار داشت.
افزایش نرخ تبدیل هم به ویژگی‌های بهینه بودن تجربه کاربری و هم به پشتیبانی مرتبط است. به این دلیل که اگر شما بعد از 6 ماه متوجه شدید که فروش سایت حسابی پایین است، می‌توانید با شرکت آن را مطرح کرده و اقداماتی برای بهبود آن انجام دهید.
 
مثالی از کال تو اکشن صحیح در طراحی سایت
 
تصویر بالا نمونه‌ای از CTA صحیح است که تاثیر مناسبی در فروش دارد. دکمه خرید بزرگ است و رنگ متفاوتی با سایر المان‌ها دارد.
مساله دیگر در افزایش نرخ تبدیل می‌تواند به مسیر خرید مرتبط باشد. هستند فروشگاه‌های بسیاری که خرید از آنها سخت‌تر از پول درآوردن است!
حتما دقت کنید که مراحل سبد خرید تا پرداخت نهایی ساده و کوتاه باشد. در غیر این صورت درصد بسیاری از مشتریان صفحه وب سایت شما را ترک خواهند کرد.
حتما این موضوع را نیز با شرکت طراحی وب سایت مطرح کنید.
در وب سایت‌های دیگر نیز همین موضوع مطرح است. به عنوان مثال سایت‌های قالیشویی، سایت‌های ثبت شرکت و سایت‌های تولید محتوا باید بتوانند Call to Action مناسبی در صفحه داشته باشند تا به افزایش فروش آن‌ها کمک کند.

نکات مهمی که باید درباره انتخاب شرکت‌های طراحی سایت بدانید

توانایی اجرا کردن ایده شما را دارند

شرکت‌های زیادی نیستند که توانایی اجرای ایده‌های شما را داشته باشند. از این رو بهتر است برندی را انتخاب کنید که نمونه کاری همانند پروژه شما یا شبیه آن را در بین کارهای خود داشته باشد.

به شما کمک می‌کنند نواقص پروژه را برطرف کنید

در صورتی که فایل پروژه خود را تکمیل کرده‌اید و یا وب سایتی در اختیار دارید که نیازهایتان را برطرف نمی‌کند، می‌توانید از شرکت‌‌های طراحی سایت این صفحه کمک بگیرید. با برقرار تماس با آنها امکان برطرف کردن نواقص پروژه‌هایتان را خواهید داشت.

تحقیق درباره شرکت‌ها

هیچ‌گاه بدون تحقیق با شرکتی همکاری نکنید. توجه داشته باشید که همه میگن ما بهترینیم؛ اما دلیل نمیشه که حرف همه درست باشه! حتما در شبکه‌های اجتماعی نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید. با آنها تماس بگیرید و می‌توانید نظرات ثبت شده درباره آنها در نت‌چین را بررسی کنید.

بخش مارکتینگ فعالی دارند

عموما شرکت‌های طراحی سایت فقط به داشتن تیم توسعه دهنده بسنده نمی‌کنند و تیمی کامل از متخصصین مارکتینگ تشکیل می‌دهند. قبل از همکاری توجه داشته باشید که این شرکت تیم مارکتینگ داشته باشد تا بتوانید در زمینه‌های دیگر نیز آنها خدمات دریافت کنید.

کیفیت وب سایت شرکت را درنظر بگیرید

شرکت‌هایی هستند که شعارهایی همچون "طراحی بهترین سایت شرکتی" را سر می‌دهند. اما زمانی که به سایت آنها توجه می‌کنیم از نقص‌ها و مشکلات و جذاب نبودن تجربه کاربری متوجه می‌شویم این شعارها، پوچ و توخالی هستند.

نمونه کارهای قوی دارند

نمونه کارها نه تنها در زمینه طراحی سایت، بلکه در بسیاری زمینه‌های دیگر نکات مهمی را به شما گوشزد می‌کنند. به عنوان مثال اگر بخواهید از خدمات شرکت‌های برنامه نویسی و سایت‌های خرید قالب استفاده کنید بهتر است کیفیت نمونه کارهای آنها را بررسی کنید.

یک شبه به موفقیت نرسیده‌اند

نه تنها افراد موفق، بلکه شرکت‌های موفق نیز یک شبه به افتخاراتشان نرسیده‌اند. آنها سال‌ها تلاش کرده‌اند و در این زمینه شکست خورده‌اند. بنابراین موضوع سابقه شرکت طراحی سایت اهمیت دوچندانی دارد.

شرکت‌های طراحی وب سایت اطلاعات بروزی دارند

شرکت‌های طراحی وب سایت از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ساخت سایت و اپلیکیشن استفاده می‌کنند. حتما قبل از همکاری کمی درباره تکنولوژی‌های جدید بخوانید و اطلاعات شرکت‌ها را محک بزنید.

قیمت ارزانی ندارند!

این عنوان به این معنا نیست که خدمات ارزان بدردنخور است. اما ضرب‌المثل معروف "هر چقدر پول بدی همونقدر آش می‌خوری" کاملا این موضوع رو روشن می‌کنه. برای دریافت خدمات از بهترین شرکت‌های طراحی سایت لازمه که هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.

تصورات غلط از شرکت‌های طراحی سایت

شما باید ایده مورد نظرتان را کامل شده به آنها ارائه دهید

گاهی کارفرمایان فکر می‌کنند چون این شرکت‌ها برنامه نویسی می‌دانند و با طراحی آشنا هستند، قابلیت خواندن ذهن آنها را نیز دارند. در مدتی که در یک شرکت طراحی سایت مشغول بودم، بارها کارفرمایانی دیدم که خودشان نمی‌دانند چه چیزی می‌خواهند و آنوقت از شرکت‌ها گله می‌کنند که منظور آنها را به درستی متوجه نشده‌اند!
بهتر است قبل از ارتباط با شرکت مورد نظرتان، ایده خود را کامل کرده باشید.

بدون تعیین هدف خود از طراحی بهتر است به دنبال شرکت‌ها نباشید

همانطور که در سئو میگن "محتوا باید یونیک باشه"، تو زمینه طراحی سایت‌هم این موضوع صدق می‌کنه. به عنوان مثال، کارفرمایان بسیاری هستند که میگن من یه سایت می‌خوام مثل دیجی کالا! یا یه اپلیکیشن میخوام مثل اسنپ!
صرفا بد نیست که شما بخواید از کسب و کاری بزرگ تبعیت کنید، اما اینکه بخواین دقیقا مثل اونا عمل کنید درست نیست.
برای اینکه موضوع رو بهتر درک کنید، داستان کوتاه زیر رو بخونید:
روزی رئیس جمهور آمریکا برخی از همشهریان خود را برای صرف ناهار به کاخ سفید دعوت می‌کند. از آنجا که مردم آداب و رسوم غذا خوردن در این مراسم را نمی‌دانستند سعی کردند هر کاری که رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد تکرار کنند. او ابتدا در ظرف خود شیر می‌ریزد، مردم نیز این کار را تکرار می‌کنند. او سپس تکه‌های ریز نان را در ظرف شیر می‌ریزد، مردم نیز این کار را تکرار می‌کنند. سپس رئیس جمهور ظرف را برمی‌دارد و جلوی گربه‌اش می‌گذارد!
بهتره شما هدف مشخصی از طراحی سایت و اپلیکیشن خودتون داشته باشید.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 253 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:05

روز به روز به تعداد دارالترجمه‌های آنلاین و سایت های ترجمه در ایران افزوده می‌شود و بسیاری از دارالترجمه‌ها نیز در حال حاضر خدمات ترجمه و ویرایش خودشان را به صورت آنلاین ارائه می‌کنند. با شرکت‌های خدمات دهنده ترجمه بیشتر آشنا شوید.

خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی

این سایت‌ها خدمات متنوعی ارائه می‌کنند که شامل ترجمه بسیاری از زبان‌‌های خارجی به فارسی است. برخی از آن‌ها دارای انواع کیفیت و قیمت منحصر به فرد برای خدمات هستند که می‌تواند شامل ترجمه درجه D تا درجه A و +A نیز باشد. این خدمات عموما مناسب دانشجویان، کسب‌وکارهای فعال در زمینه گردشگری، پزشکی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. در صورتی که صاحب چنین کسب و کاری هستید یا قصد دارید برای پایان نامه خود، تحقیقی مناسب ارائه کنید، توصیه می‌کنیم که اهمیت ویژه‌ای به کیفیت خروجی مورد نظرتان بدهید. همچنین این شرکت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا ارتباط بهتری برای رشد کسب و کار خود با شرکت‌های خارجی برقرار کنید و قراردادهای مهمی را به ثمر برسانید.

لازم به ذکر است بگوییم که اگر می‌خواهید هزینه‌های خود در زمینه ترجمه را کاهش دهید و برای مقاصد دانشجویی از این خدمات بهره مند شوید، می‌توانید از طریق سایت‌های فریلنسری نیز درخواست خود را ثبت کرده و با کمک فریلنسر خروجی مورد نیاز خود را دریافت کنید. ممکن است با این کار بتوانید بخشی از بودجه خود را همچنان در اختیار داشته باشید. اما برای مقاصد کسب و کار این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم، چون ممکن است فرد مورد نظر شما نتواند کیفیت مناسبی ارائه کند.

ما تقریبا تمامی این سایت‌ها را در این دسته بندی از نت چین که معرف سایت‌های ایرانی است معرفی کرده‌ایم. شما کاربران گرامی این امکان را خواهید داشت تا با توجه به نیازی که دارید از خدمات ترجمه این سایت‌ها استفاده کرده و فراموش نکنید که نظرات خود را درباره کیفیت خدمات آنها ثبت کنید. با این کار می‌توانید به کاربران دیگر و به ما نیز کمک کنید تا شرکت‌های مناسبی را جهت ارائه خدمات اولویت بندی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم سایت‌های ثبت شده را از نظر امتیاز و کامنت‌های درج شده برای آنها مورد بررسی قرار داده تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را از این لیست داشته باشد.

منبع: معرفی شرکت‌های دارالترجمه ایرانی

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 125 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:04

نکات مهمی که باید درباره فروشگاه‌های پت شاپ آنلاین بدانید

فروشگاه‌های پت شاپ ایران را بشناسید. این سایت‌ها به فروش انواع غذا و لوازم مورد نیاز سگ، گربه، اسب، انواع پرندگان، جوندگان، خزندگان و آبزیان مشغول هستند و برخی از آنها خدماتی همچون خرید و فروش حیوان خانگی و دامپزشکی آنلاین نیز ارائه می‌کنند.
سال‌هاست که پت‌شاپ‌ها در سراسر ایران در حال فعالیت هستند و باید بدانید که محصولات آنها تنها مختص سگ و گربه نمی‌شود.
بسیاری از افراد هستند که از پرندگان و خزندگان نیز نگهداری می‌کنند و این فروشگاه‌های جذاب، محصولات مورد نیاز آنها را نیز تامین می‌کنند.
در این دسته به پت‌شاپ‌های آنلاین می‌پردازیم و شما می‌توانید تمامی فروشگاه‌های فعال در این زمینه را از طریق نت چین بشناسید.
ممکن است برای خرید اینترنتی سوالات متنوعی در ذهن شما وجود داشته باشد که در این صفحه تلاش می‌کنیم به آنها پاسخ دهیم.

ویژگی‌های یک پت شاپ مناسب چیست؟

سایت‌های پت‌شاپ هر کدام ویژگی‌های متنوعی دارند که باعث شده مزیت رقابتی بین آنها به‌وجود بیاید. به عنوان مثال، مزیت رقابتی بین وب‌سایت‌ها ممکن است در گستردگی محصولات، قیمت مناسب، تخفیف‌ها و از این قبیل موارد باشد.
در ادامه به تمامی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت تا قبل از خرید اینترنتی، این فروشگاه‌ها را به خوبی بررسی کنید.

امکان جستجوی پیشرفته

یک پت شاپ اینترنتی لازم است که جستجوی پیشرفته‌ای را برای کاربران فراهم کرده باشد. به گونه‌ای که با جستجوی نام محصول، کاربر را به نتایج مرتبط و مورد نیازش برساند.
 
امکان جستجو در فروشگاه های اینترنتی پت شاپ
 
 
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید با جستجوی غذای سگ به این نتایج رسیده‌ایم. از 8 نتیجه نمایش داده شده، 5 نتیجه آن مربوط به غذای سگ است و 3 نتیجه دیگه مربوط به ظرف غذای سگ و گربه است. (این نمایش به دلیل شباهت کلمه کلیدی "غذای سگ" و "ظرف غذای سگ" به وجود آمده است).
بنابراین این صفحه امکان بهینه‌تر شدن برای کاربران را دارد.
مثال دیگر این موضوع را کاملا مشخص می‌کند:
 
مثالی از جستجوی صحیح در پت شاپ های آنلاین
 
 
در تصویر بالا با جستجوی کلمه غذای سگ، کاملا نتایج بهینه و با نیاز کاربر ارائه شده است.
بنابراین برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، خصوصا پت شاپ‌های آنلاین حتما به جستجوی پیشرفته آنها دقت کنید.
همچنین به فیلترهایی که روی جستجو اعمال شده توجه نمائید. به عنوان مثال شما می‌توانید با همین جستجو در بسیاری از فروشگاه‌های پت‌شاپ اینترنتی محبوب‌ترین کالاها، پرفروش‌ترین کالاها، ارزان‌ترین، گران‌ترین و … را مشاهده کنید.

گستردگی محصول

گستردگی محصول در بین فروشگاه‌ها موضوع بسیار مهمی است. اگر سگ یا گربه داشته باشید، حتما متوجه شده‌اید که آنها به برخی از محصولات تولید شده علاقه‌ای ندارند.
بنابراین بسیار مهم است که سایت پت شاپ محصولات مورد نیاز کاربران را داشته باشد. البته موضوع گستردگی محصول فقط به غذا ختم نمی‌شود و مواردی همچون اسباب‌بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی حیوان را نیز شامل می‌شود.
پس اگر وب سایت مورد نظر شما این محصولات را ارائه کند دیگر نیاز نیست ساعت‌ها زمان خود را در خیابان برای پیدا کردن کالا از دست بدهید.
به عنوان مثال، اگر در تهران زندگی می‌کنید، لازم است برای تهیه محصول برای حیوانات خانگی خود به خیابان اسکندری شمالی که واقع در منطقه انقلاب است مراجعه کنید. به احتمال بسیار زیاد محصول مورد نظر شما در بین فروشگاه‌های متعدد این خیابان وجود دارد.

دسته بندی محصول

یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های پت شاپ، قرار دادن محصولات در دسته بندی‌های صحیح می‌باشد.
کمتر فروشگاهی دیده می‌شود که دسته بندی ایجاد نکرده باشد، اما ممکن است همه دسته‌ها برای استفاده آسان کاربر بهینه نشده باشند.
به عنوان مثال، یک سایت ممکن است دسته‌هایی همچون غذا، اسباب بازی، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و بهداشتی را به عنوان دسته بندی انتخاب کند. در این صورت شما به عنوان کاربر برای پیدا کردن غذا پرنده یا لوازم جانبی مورد نیاز پرنده ممکن است با مشکل مواجه شوید.
یا به عنوان مثال دیگر، ممکن است دسته بندی‌هایی همچون سگ، انواع غذا، برند، دسته مناسب سن حیوان و (این موارد همچنان ادامه دارد)، ممکن است آنقدر دسته بندی ببینید که از خستگی قید خرید محصول را بزنید.
 
مثالی از دسته بندی های نامناسب سایت های پت شاپ در ایران
 
 
دسته بندی محصول مناسب به این صورت است که محصولات حیوان در منو مشخص شود، سپس دسته بندی‌هایی برای غذا، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و … ایجاد شود.
بدین ترتیب کاربر تنها با یک کلیک یا حداکثر 2 کلیک می‌تواند به کالای مورد نظرش دسترسی پیدا کند.
به همین دلیل است که عموما با جستجو در اینترنت به وب‌سایت‌هایی با این شکل دسته بندی می‌رسید. به این خاطر است که موتور جستجوی گوگل رضایت کاربر از نتایج را به عنوان الگوی خود قرار داده است. (چون اگر کاربر رضایتی از نتایج نداشته باشد، دیگر این شرکت نمی‌تواند پول خوبی از تبلیغات کسب کند)!

قیمت‌های ذکر شده و مناسب

قیمت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک پت شاپ آنلاین به شمار می‌رود. حتما می‌دانید که کالاهای یک برند در ایران توسط فروشندگان مختلف با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شوند!
از آنجایی که بهترین خرید، ارزان‌ خریدن کالاست، بنابراین باید فروشگاهی را پیدا کنید تا قیمت مناسبی به شما ارائه کند.
شما می‌توانید از طریق نت چین فروشگاه‌های پت شاپی که به کاربران تخفیف ارائه می‌کنند را شناسایی کرده و کالای مورد نظرتان را از این طریق خریداری کنید.
 
به دنبال بهترین پیشنهاد ها در بین فروشگاه های اینترنتی پت شاپ باشید
 
 
همچنین کاربران نت چین با نظرات خود به شما کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب نمائید. به راحتی می‌توانید با استفاده از فیلتر تخفیفات، سایت‌هایی را ببینید که امکان ارائه تخفیف به شما را دارند.
در این صورت می‌توانید از خرید محصول با قیمتی مناسب برای حیوان خانگی خود لذت ببرید و همچنین شرایط مناسبی را نیز برای او ایجاد کنید.

ارائه تخفیف به مشتریان

همه ما دوست داریم که جنسی را ارزان تهیه کنیم. چه برای خرید از فروشگاه‌های خواروبار و چه برای سایر خریدها.
پت‌شاپ‌های آنلاین بسیاری هستند که تخفیفات متنوعی به مشتریان ارائه می‌کنند. شما می‌توانید در نت چین به راحتی این فروشگاه‌ها را بشناسید. تنها کافیست در بالای صفحه از فیلتر تخفیف استفاده نمائید.
 
دریافت تخفیف از سایت های پت شاپ
برخی وب‌سایت‌ها به صورت دوره‌ای و برخی دیگر به صورت همیشگی تخفیفاتی را روی محصولات اعمال می‌کنند. فراموش نکنید که قبل از خریدتان به این نکته توجه نمائید.

ضمانت اصل بودن کالا

هیچ کس و هیچ کس دوست ندارد کالای تقلبی خریداری کند! چه برسد برای حیوانات خانگی که کاملا حساس هستند.
حتما اطمینان حاصل کنید که فروشگاه مدنظرتان اصل بودن کالا را تضمین کند. در صورتی که در سایت این نشان را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق شماره تماس که در نت چین ثبت شده است با مجموعه ارتباط گرفته و از این موضوع مطمئن شوید.
در غیر این صورت به هیچ وجه از چنین فروشگاهی خرید نکنید. 
همچنین نظرات ثبت شده کاربران در صفحات فروشگاه‌ها به شما کمک می‌کند متوجه شوید که ایا این وب سایت کالای اصل ارسال می‌کند یا خیر.

ارسال در کمترین زمان

مساله‌ای که برای همه مهم است. بارها پیش آمده که بخواییم کالایی از فروشگاه‌های اینترنتی همچون فروشگاه‌های لوازم دیجیتال، فروشگاه‌های کتاب، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی خرید کنیم، اما با توجه به زمان ارسال بالای آنها از این کار پشیمان شده‌ایم.
عموما در این زمینه فروشگاه‌های پت شاپی که جدیدا کار خود را شروع کرده‌اند بهتر از برندهای قدیمی عمل می‌کنند. این موضوع می‌تواند به کم بودن میزان ارسال‌های آنها، استراتژی و موارد دیگر بستگی داشته باشد.
عموما اگر ساکن شهری باشید که فروشگاه مدنظرتان در همان شهر قرار گرفته و خرید انجام شده شما بعد از 3 روز به دستتان برسد، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.
به این دلیل که سایت‌های پت شاپ دیگری نیز هستند که می‌توانند با کیفیت بالا خدمات دهی کنند و عموما ظرف 24 ساعت یا حداکثر 48 ساعت، محصول مورد نظرتان را به دستتان می‌رسانند.

بهترین سایت‌های پت شاپ ایران

نت چین معرف کسب و کارهای اینترنتی است و ما در این دسته به بهترین پت‌شاپ‌ها می‌پردازیم. با توجه به اینکه در این دسته‌بندی به طور کامل درباره هر پت‌شاپ، صفحه‌ای ایجاد کرده‌ایم در این بخش به طور خلاصه بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
  1. ژیوان
  2. باران پت
  3. پتیشا
  4. سیناوت
  5. پت شاپ شاپرک
  6. پت استور
  7. رابینسه
  8. پت راید مارکت
  9. پت آباد
  10. لولاک
تعداد بیشتری نیز در این دسته‌بندی قرار گرفته‌اند. در واقع ما بیش از 60 سایت پت شاپ را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید وارد صفحات هر کدام از آنها شده و اطلاعات تماس، مزایا، معایب و اطلاعاتی از جمله تخفیف را نیز کسب کنید.
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 242 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:03